فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 20 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

آفتاب خندون

اگرقرار باشدیک روز دنیارا نقاشی کنم

1392/2/14 17:18
نویسنده : فاطمه
411 بازدید
اشتراک گذاری

بومرنگم رابرداشتم و قلموهایم راهم سرجایش گذاشتم.نقاشی را آغازکردم ولی ناگهان دستم به رنگ هایم خورد و همه ریخت روی صفحه ی سفید.می دانیدچه شد؟سوالسوالسوال 

من می خواستم آسمان را آبی کنم ولی الان یک آسمان خاکستری گیرم امد.قهرقهرقهر                      

من می خواستم چمن سبز تازه بکشم اما حالا زمین شبیه آسفالت شده بود.گریهگریهگریه

پرنده هاهمه در قفس بودندو دیگر صدای بازی بچه ها نمی امد.رنگ آب حوض حیاط سیاه شده بود و ماهی ها مرده بودندنگراننگراننگران

کاغذ را پاره کردم ونقاشی جدید را شروع کردم.بغلبغلبغل

یک آسمان آبی کشیدم. چمن سبز زیبا کشیدم.همه ی پرنده ها آزاد بودندوصدای بازی بچه ها فضا را پر کرده یود.آب حوض روشن بود و ماهی ها آرام شنا می کردندخندهخندهخنده

 

 

نیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخنداین شد یک نقاشی خوبنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخند

 

 

 

                     

     

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

شادي
16 آبان 93 3:45
سلام دوست عزيز! خوبي؟!! وبلاگت خيلي قشنگه! مخصوصا عکس هاش! ولي چرا ازش کسب درآمد نميکني؟؟! کافيه توي ((سيستم کسب در آمد پاپ من)) ثبت نام کني. بعد وبلاگت رو در قسمت سايت ها ثبت ميکني تا تاييد بشه. بعد کد رو در قالب وبلاگت قرار ميدي. بعد به ازاي هر بازديدکننده که در وبلاگت کليک کنه 60 الي 150 ريال به حسابت اضافه ميشه. تسويه حساب ها به طور منظم و هفتگي انجام ميشه. کافيه که امتحان کني! مطمئنم خوشتون مياد و راضي خواهي بود! لينک ثبت نام : http://popman.ir/user/signup/ref:437 منتظرما! ___
مامان وبابا ستیلا
6 خرداد 94 13:10
باسلام . عزیزم تولدت مبارک. ستیلا در جشنواره نی نی وطبیعت شرکت کرده لطفی کنید و با فرستادن عدد 83 به 1000891010 یک رای به ستیلا بدهید. با آرزوی بهترینها برای شما.